Δελτία Τύπου

Ο παρών δικτυακός τόπος χρησιμοποιεί τεχνολογία "cookies" για τη σωστή λειτουργία & βελτιστοποίηση της εμφάνισης των σελίδων.

Αποδέχομαι τα cookies από αυτόν τον ιστότοπο.
Αρχική Ανακοινώσεις Ανακοινώσεις
Ανακοινώσεις


Ανακοίνωση για παράταση ισχύος των αδειών διαμονής και βεβαιώσεων υπηκόων τρίτων χωρών PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 02 Απρίλιος 2020 14:33

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Κατόπιν δημοσίευσης της αριθμ. 12889/23-3-2020 Υπουργικής Απόφασης στο (ΦΕΚ.τ.Β.'/1086/30-03-2020) που εκδόθηκε σχετικά με την παράταση ισχύος όλων των τίτλων διαμονής που προβλέπονται από τον Ν.4251/2014 και το ΠΔ 106/07, δηλαδή των αδειών διαμονής και των δελτίων διαμονής και μόνιμης διαμονής, καθώς και των βεβαιώσεων κατάθεσης αίτησης και των ειδικών βεβαιώσεων νόμιμης διαμονής, σας γνωρίζουμε τα εξής:

I. Όλες οι παραπάνω άδειες οι οποίες έληξαν από την 11/02/2020 μέχρι και την 11/03/2020 και μπορούσαν να ανανεωθούν όπως η ανωτέρω νομοθεσία προβλέπει, καθώς και όσες λήγουν από 12/03/2020 έως και 12/05/2020 ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΘΟΥΝ ΕΩΣ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ (5) ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΤΟΥΣ, χωρίς να απαιτείται έκδοση άλλης σχετικής απόφασης.

II. Οι βεβαιώσεις κατάθεσης αίτησης και οι ειδικές βεβαιώσεις νόμιμης διαμονής οι οποίες έληξαν πριν την 12/03/2020, και μπορούσαν να ανανεωθούν σύμφωνα με την νομοθεσία, και όσες λήγουν από 13/03/2020 έως και 12/05/2020, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΘΟΥΝ ΕΩΣ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ (5) ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΤΟΥΣ, χωρίς να απαιτείται έκδοση άλλης σχετικής απόφασης.

III. Το χρονικό διάστημα από την ημερομηνία λήξης των τίτλων έως την ημερομηνία υποβολής αίτησης για την ανανέωση τους τούτοι θεωρούνται ως αυτοδικαίως παραταθέντες.

IV. Πολίτες τρίτων χωρών οι οποίοι κατέχουν θεώρηση εισόδου και υποχρεούνται λόγω της θεώρησης εισόδου τους να καταθέσουν αίτηση για αρχική χορήγηση άδειας ή δελτίου διαμονής, έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν αίτηση έως το αργότερο τη 10/05/2020

V. Τα προγραμματισμένα ραντεβού για λήψη βιομετρικών αναστέλλονται, θα προγραμματισθούν εκ νέου με μέριμνα της Διεύθυνσης .

VI. Τα προγραμματισμένα ραντεβού για Επενδυτές Ακινήτων και για Εξαιρετικούς λόγους αναστέλλονται, θα προγραμματισθούν εκ νέου με μέριμνα των ενδιαφερομένων μετά την επαναλειτουργία της υπηρεσίας

VII. Τα συμπληρωματικά δικαιολογητικά που ζητήθηκαν από την υπηρεσία μπορούν να αποστέλλονται μέσω ταχυδρομείου με συστημένη επιστολή ή μέσω εταιρειών ταχυμεταφοράς

ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ     

Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ                

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΣΟΥΔΗΣ         

 
Ανακοίνωση της Δ/νσης Δασών Θεσσαλονίκης : Μέτρα κατά της διασποράς του κορονοϊού. PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 26 Μάρτιος 2020 12:38

Η Δ/νση Δασών Θεσσαλονίκης κατόπιν των σχετικών  εντολών του Υπουργείου Εσωτερικών και του Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης και στα πλαίσια αρμοδιότητάς της για την διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού που υπηρετεί σ' αυτή, σταθμίζοντας την υποχρέωση αφενός της προστασίας της υγείας των υπαλλήλων αλλά και της δημόσιας υγείας γενικότερα και αφετέρου την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος, αναστέλλει μέχρι νεωτέρας την αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση των πολιτών στους χώρους εργασίας.  Η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται μέσω τηλεφώνου, φαξ, ταχυδρομείου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Σε περίπτωση που πρόκειται για κατεπείγουσα περίπτωση, η επίσκεψη στην Υπηρεσία θα γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού και τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.

Στοιχεία Επικοινωνίας:

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΑΣΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ναυαρίνου 28 Καλαμαριά 55131

Fax:2313 309547

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.


ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΘΕΣΗ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ

E-MAIL

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

2313309550, 582

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΤΜΗΜΑ ΔΑΣΙΚΩΝ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΕΩΝ

ΤΣΙΛΙΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗΣ

2313309544

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Χ''ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ

2313309555

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΑΙΜΙΛΙΑ

2313309555

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΠΥΡΙΝΤΣΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

2313309549

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΑΣΩΝ

ΚΙΚΑ ΕΛΙΣΑΒΕΤ

ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗΣ

2313309543

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ ΖΩΗ

2313309220

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΜΗΝΟΓΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ

2313309567

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΠΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ

2313309541

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΤΣΑΟΥΣΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ

2313309548

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ & ΜΕΛΕΤΩΝ

ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

2313309553

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΖΑΡΟΒΑΛΗ ΜΑΡΙΑ

2313309553

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΑΡΓΥΡΙΟΣ

2313309551

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ

ΔΕΛΙΟΓΛΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑ

2313309546

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΩΡΑΙΑ

2313309561

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

 

 
Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης της εμφάνισης του κορωνοϊού PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 20 Μάρτιος 2020 17:12

Με την ανακοίνωση της 15/03/2020 ενημερωθήκατε, όπως και όλοι οι υπάλληλοι της ΑΔΜΘ για την ύπαρξη κρούσματος σε Υπηρεσίες της ΠΚΜ και για τα μέτρα που ελήφθησαν άμεσα. Τα μέτρα αυτά επεκτάθηκαν με το έγγραφο του Συντονιστή της 16/03/2020, με το οποίο δίνοντα πολύ συγκεκριμένες οδηγίες σύμφωνα με τις ως άνω σχετικές ΠΝΠ και εγκυκλίους και ζητούνταν από όλους και κυρίως από τους προϊσταμένους των οργανικών μονάδων της ΑΔΜΘ, η πιστή εφαρμογή όλων των μέτρων, χωρίς παρέκκλιση.

Παράλληλα, είχαμε δηλώσει πως η ορθή τήρηση των μέτρων θα παρακολουθείται, ενώ θα λαμβάνονται και νέες πρωτοβουλίες/μέτρα.

Στο πλαίσιο αυτό καλείστε να μας ενημερώσετε για τα παρακάτω :

1. Εάν τηρούνται στις Υπηρεσίες σας τα μέτρα τα οποία έχουν θεσπιστεί από το Συντονιστή σύμφωνα με τις ως άνω σχετικές ΠΝΠ και εγκυκλίους.
2. Εάν υπάρχουν προβλήματα στην εφαρμογή αυτών και
3. Για οποιοδήποτε άλλο ζήτημα έχει ανακύψει, σχετικά με τα εν λόγω μέτρα

Εφιστούμε την προσοχή σας ότι, σύμφωνα με την αριθμ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.64/315/οικ.8030/18.03.2020 (ΦΕΚ928/Β΄/18.03.2020) Κ.Υ.Α., αποφασίστηκε η επέκταση της διευκόλυνσης ειδικής άδειας και σε άλλες ομάδες ευπαθείς /αυξημένου κινδύνου για σοβαρή λοίμωξη COVID 19 :

1. Άτομα με βαριά καρδιοπάθεια
2. Άτομα με βαριά πνευμονοπάθεια
3. Άτομα με αρρύθμιστο σακχαρώδη διαβήτη
4. Καρκινοπαθείς υπό ενεργό ακτινοθεραπεία ή ανοσοθεραπεία

 

Επιπρόσθετα, σας επισυνάπτουμε ενημέρωση σχετική με την εφαρμογή τηλεδιάσκεψης epresence.gov.gr με την οποία δίνεται η δυνατότητα συνεδρίασης συλλογικών οργάνων και ομάδων εργασίας, άτυπων και τυπικών του Φορέα.

Επιπλέον σας ενημερώνουμε ότι, η Δ/νση Πληροφορικής και Επικοινωνιών του φορέα μας, έχει επεξεργασθεί οδηγίες εγκατάστασης και παραμετροποίησης εφαρμογής απομακρυσμένης πρόσβασης στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές των υπαλλήλων. Σύμφωνα με την εφαρμογή αυτή καθίσταται δυνατή η σύγχρονη τηλεργασία.

Για τις περιπτώσεις που θεωρείται ότι είναι αναγκαία και ωφέλιμη η σύγχρονη τηλεργασία παρακαλούμε τους Προϊσταμένους των Υπηρεσιών μας, να επικοινωνήσουν με τη Δ/νση Πληροφορικής και Επικοινωνιών, ώστε να λάβουν τις αναγκαίες οδηγίες και να τις διαθέσουν στους υπαλλήλους- χρήστες τους.

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνιση.

Ο Συντονιστής     

 


Δρ. Ιωάννης Κ. Σάββας

 

Συνημμένα:

 
Ανακοίνωση Συντονιστών Α.Δ. για ΟΣΕΑΔΕ PDF Εκτύπωση E-mail
Παρασκευή, 20 Μάρτιος 2020 17:11


Ανακοίνωση Συντονιστών Αποκεντρωμένων Διοικήσεων για τις αυθαίρετες δηλώσεις και κακεντρεχείς δημοσιεύσεις του προεδρείου της Ο.Σ.Ε.Α.Δ.Ε. σχετικά με την παράλειψη οφειλόμενων ενεργειών για την προστασία και διασφάλιση των εργαζομένων.

Περισσότερα ...

 

 
Δέσμη μέτρων κατά της διασποράς του κορωνοϊού σε χώρους που λειτουργούν οι Υπηρεσίες της Α.Δ.Μ.Θ. PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 16 Μάρτιος 2020 15:08


Με στόχο την συμβολή μας στην εθνική πλέον προσπάθεια για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού και σε συνέχεια της από 15-03-2020 ανακοίνωσής μας αναφορικά με την λήψη προληπτικών μέτρων προστασίας της υγείας των εργαζομένων και των πολιτών που συναλλάσσονται με τις Υπηρεσίες της Α.Δ.Μ.Θ., κρίνεται σκόπιμη η εφαρμογή επιπρόσθετων νέων μέτρων μετά και τη σύσκεψη της Ομάδας Διαχείρισης Κρίσης της Α.Δ.Μ.Θ. ως εξής:


  1. Η Δ/νση Πολιτικής Προστασίας σε συνεργασία με τους γιατρούς Δημόσιας Υγείας της Α.Δ.Μ.Θ. αναλαμβάνει τον συντονισμό των ενεργειών του συνόλου των Οργανικών Μονάδων της Α.Δ.Μ.Θ, ως προς όλες τις αναγκαίες ενέργειες για τον περιορισμό της διασποράς και των επιπτώσεων του κορωνοϊού και την επίβλεψη τήρησης των τιθέμενων μέτρων,λειτουργώντας ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, του Συντονιστή και των Υπηρεσιών της Α.Δ.Μ.Θ.

  2. Αναστέλλεται η αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση πολιτών και εργαζομένων στο σύνολο των Υπηρεσιών της Α.Δ.Μ.Θ. και οι συναλλασσόμενοι θα διατυπώνουν τα αιτήματά τους τηλεφωνικώς, ταχυδρομικώς ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Σημαντική είναι η διαρκής παρουσία στην είσοδο του κτιρίου ενός υπαλλήλου ο οποίος θα αποτρέπει την είσοδο σε όσους δεν έχουν λόγο να εισέλθουν σε αυτό (π.χ. πλανόδιους, μικροπωλητές, διαφημιστές κλπ) και να ενημερώνει τους πολίτες για την ανάγκη σύντομης παρουσίας τους στην Υπηρεσία και την τήρηση των ενδεδειγμένων μέτρων προστασίας (αποστάσεις, ένας – ένας στο γραφείο κ.λ.π.).

  3. Σε περίπτωση, που δεν είναι εφικτό ο ενδιαφερόμενος να εξυπηρετηθεί εξ αποστάσεως ή πρόκειται για κατεπείγουσα περίπτωση (κατ' εκτίμηση του Προϊσταμένου Διεύθυνσης) και πρέπει να επισκεφθεί την Υπηρεσία, αυτό γίνεται μόνο μέσω ραντεβού. Το αίτημα για ραντεβού διατυπώνεται μέσω email ή τηλεφώνου. Κατά την προσέλευσή του στην Υπηρεσία, δηλώνονται οπωσδήποτε τα προσωπικά στοιχεία του πολίτη (ονοματεπώνυμο και κινητό τηλέφωνο). Για το σκοπό αυτό, αναρτάται αμελλητί στην ιστοσελίδα της Υπηρεσίας κατάλογος των ηλεκτρονικών διευθύνσεων και τηλεφώνων εξυπηρέτησης του συνόλου των υπαλλήλων ανά Οργανική Μονάδα της Α.Δ.Μ.Θ. και γίνεται γνωστοποίηση με οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο τρόπο (θυροκόλληση στα γραφεία των προϊσταμένων των οργανικών μονάδων, γνωστοποίηση στα ΜΜΕ κλπ)

  4. Απαγορεύεται η είσοδος πολιτών στα Τμήματα Γραμματείας και Εξυπηρέτησης Πολιτών και αξιοποιούνται πλήρως οι παρεχόμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες για την παραλαβή και την πρωτοκόλληση αιτημάτων. Σε περιπτώσεις, που πρέπει να γίνει φυσική παραλαβή, καθώς και όπου απαιτείται φυσική παρουσία συναλλασσομένου κατά τα ανωτέρω, θα γίνεται εκτός του χώρου Γραφείου, αφού ληφθούν τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα προφύλαξης, πριν και μετά τη συναλλαγή.

  5. Ειδικά για τα τμήματα γραμματείας σχετικά με τη χορήγηση της επισημείωσης της Χάγης: Το ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού θα είναι 09:00 έως 13:30 και η διαδικασία θα λαμβάνει χώρα ως εξής: Θα τοποθετηθεί κυτίο έξω από το αρμόδιο γραφείο όπου θα τοποθετούνται τα αιτήματα των πολιτών με συνημμένα τα σχετικά έγγραφα. Στην αίτηση θα σημειώνονται τα στοιχεία επικοινωνίας του ενδιαφερόμενου και η παράδοση των εγγράφων, μετά τη χορήγηση της Επισημείωσης, θα γίνεται είτε ταχυδρομικώς είτε δια ζώσης με προγραμματισμένο ραντεβού οπότε θα λαμβάνονται όλα τα ενδεδειγμένα προστατευτικά μέτρα.

  6. Με ευθύνη του αρμοδίου Πρ/νου και με σκοπό την απρόσκοπτη και εύρυθμη λειτουργία των οργανικών μονάδων, λαμβάνοντας υπόψη: α) τη σύνθεση του υπαλληλικού προσωπικού β) τις τυχόν περιπτώσεις ευπαθών ομάδων και γ) τις άδειες ειδικού σκοπού, όλες οι Υπηρεσίες θα λειτουργούν σε κάθε χώρο με υπαλλήλους οι οποίοι θα πρέπει να βρίσκονται σε απόσταση τουλάχιστο δύο μέτρων ο καθένας από τον άλλο και εκ περιτροπής ανά ημέρα. Υπό αυτές τις συνθήκες, σκόπιμο είναι να περιοριστούν οι μετακινήσεις των υπαλλήλων από γραφείο σε γραφείο στις απολύτως αναγκαίες. Οι υπόλοιποι θα δουλεύουν από το σπίτι τους. Οι τηλεφωνικές γραμμές των υπαλλήλων, κατά τις μέρες που θα εργάζονται από το σπίτι, θα εκτρέπονται είτε στο σταθερό τηλέφωνο συναδέλφου που θα βρίσκεται στο γραφείο είτε στο σταθερό του άμεσα Προϊσταμένου του.

  7. Αναστέλλονται οι συνεδριάσεις των επιτροπών ΕΠΕΑ και ΤΕΕΑ.

  8. Στα κρατικά οχήματα συστήνεται η επιβίβαση μέχρι δυο υπαλλήλων.

  9. Οι Προϊστάμενοι των Οργανικών Μονάδων οφείλουν άμεσα να μεριμνήσουν για την τοποθέτηση εμφανών σημάνσεων που θα καταδεικνύουν τις αποστάσεις ασφαλείας που πρέπει να τηρούνται από εργαζόμενους και πολίτες στις Υπηρεσίες, καθώς και ενημερωτικών αφισών του Υπουργείου Υγείας και του Ε.Ο.Δ.Υ., σχετικά με τις βασικές ενέργειες πρόληψης από τον κορωνοϊό.

  10. Σε περίπτωση που δοθεί σύσταση ιατρικής φύσης σε υπάλληλο της ΑΔΜΘ για κατ' οίκον παραμονή, ο υπάλληλος οφείλει να ενημερώσει αμελλητί τον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας του. Ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα για την κατ' οίκον παραμονή του υπαλλήλου, την άμεση ενημέρωση της Δ/νσης Πολιτικής Προστασίας και του Γραφείου Συντονιστή.

  11. Σε περίπτωση που υπάρξει επιβεβαιωμένο κρούσμα υπαλλήλου της ΑΔΜΘ, ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας στην οποία ανήκει, προχωρά στην άμεση εκκένωση του κτιρίου, όπου αυτή είναι εφικτή, στην άμεση ενημέρωση της Δ/νσης Πολιτικής Προστασίας και του Γραφείου Συντονιστή και προβαίνει άμεσα σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για την απολύμανσή του. Ο Προϊστάμενος της κάθε Υπηρεσίας, κατόπιν συνεννόησης με τη Δ/νση Οικονομικού, προβαίνει σε απολύμανση σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση κρίνει απολύτως αναγκαίο.

 

 

Η ορθή τήρηση των παραπάνω θα παρακολουθείται ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε παρέκκλιση.

 

     Ο Συντονιστής     

           Α.Δ.Μ.Θ.        

 Δρ. Ιωάννης Κ. Σάββας


Απευθύνουμε έκκληση προς όλους τους ενδιαφερομένους να μην προσέρχονται αυτοπροσώπως στους χώρους των Υπηρεσιών της Α.Δ.Μ.Θ. και να επικοινωνούν με τους αρμοδίους Προϊσταμένους τα τηλέφωνα επικοινωνίας των οποίων είναι διαθέσιμα στον ακόλουθο σύνδεσμο:

Στοιχεία Επικοινωνίας

 

  • Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας:
    • Προϊσταμένη: τηλ.: 2313309609, φαξ: 2313309410

  • Τμήμα Κοινωνικών Υποθέσεων, Υγείας και Πρόνοιας Κεντρικής Μακεδονίας:
    • Τηλ.: 2313309284, 2313309318 φαξ: 2310402800

  • Τμήμα Γραμματείας και Πληροφόρησης Πολιτών:
    • Τηλ. 2313309184, φαξ: 231309404

  • Γραφείο Συντονιστή:
    • Τηλ: 2313309101, φαξ: 2310422590
 
« ΈναρξηΠροηγούμενο11121314151617181920ΕπόμενοΤέλος »

Σελίδα 11 από 48

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

diavgeia_logo2
newspaper1
assessment
diames_original
galazies-simees2-t
EPPERAA180
Syzefxis
Ermis
Civil protection
Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου

Ο παρών δικτυακός τόπος χρησιμοποιεί τεχνολογία "cookies" για τη σωστή λειτουργία & βελτιστοποίηση της εμφάνισης των σελίδων.

Αποδέχομαι τα cookies από αυτόν τον ιστότοπο.
 

Ο παρών δικτυακός τόπος χρησιμοποιεί τεχνολογία "cookies" για τη σωστή λειτουργία & βελτιστοποίηση της εμφάνισης των σελίδων.

Αποδέχομαι τα cookies από αυτόν τον ιστότοπο.