Πέμπτη, 21 Ιούνιος 2012 13:00 |
Ανακοίνωση πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την εγκατάσταση Συστήματος Διαχείρισης Εγγράφων Alfresco, για την κάλυψη αναγκών των υπηρεσιών της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας - Θράκης. Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας - Θράκης ανακοινώνει ότι ενδιαφέρεται για την εγκατάσταση Συστήματος Διαχείρισης Εγγράφων Alfresco, για την κάλυψη αναγκών των υπηρεσιών της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας - Θράκης. Σύστημα Διαχείρισης Εγγράφων Alfresco Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκη ενδιαφέρεται για την προμήθεια ενός συστήματος κοινής διαχείρισης εγγράφων. Με τον όρο έγγραφα στο παρόν νοείται οποιαδήποτε μορφής ηλεκτρονικό αρχείο. Το σύστημα θα βασίζεται στην εφαρμογή ανοικτού κώδικα Alfresco, θα πρέπει να εγκατασταθεί σε περιβάλλον Linux και να παρέχει web interface. Το σύστημα θα είναι προσβάσιμο με συγκεκριμένα δικαιώματα πιστοποιημένης χρήσης από συγκεκριμένους χρήστες. Θα πρέπει να διασφαλίζεται η ακεραιότητα της πληροφορίας στα κοινόχρηστα αρχεία και η πρόσβαση στο κοινόχρηστο περιεχόμενο μόνο μετά από διαδικασία αυθεντικοποίησης του χρήστη και με συγκεκριμένα προκαθορισμένα δικαιώματα χρήσης πολλαπλών διαβαθμισμένων επιπέδων (απλή επισκόπηση, σχολιασμός, επεξεργασία) ανά χρήστη/ομάδες χρηστών. Το κοινό περιεχόμενο θα αποθηκεύεται σε εξυπηρετητές /servers που θα διαθέσει η Δ/νση Πληροφορικής & Επικοινωνιών. Οι χρήστες θα μπορούν να μοιράζονται από κοινού φακέλους και πολλαπλών τύπων περιεχόμενο, π.χ. έγγραφα, υπολογιστικά φύλλα, παρουσιάσεις, φωτογραφίες κτλ. Οι απαιτήσεις του συστήματος περιλαμβάνουν την δυνατότητα για δημιουργία ομάδων χρηστών με πρόσβαση σε συγκεκριμένο κοινόχρηστο περιεχόμενο. Για την χρήση της πιο πρόσφατης επικαιροποιημένης έκδοσης του περιεχομένου είναι απαραίτητη η υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων στα μέλη της ομάδας με τις ενημερωμένες εκδόσεις περιεχομένου, π.χ. μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Θα περιλαμβάνεται μηχανή αναζήτησης των αρχείων κοινής χρήσης με λέξεις κλειδιά. Τα έγγραφα θα μπορούν να δρομολογούνται με χρήση συγκεκριμένων κανόνων σε ορισμένους φακέλους. Η εφαρμογή θα υποστηρίζει επεξεργασία εγγράφων, όπως τη συγχώνευση εγγράφων, την προσθήκη σήμανσης (tagging) και σχολίων στα έγγραφα, την δυνατότητα για αλλαγές και αποδοχή ή απόρριψη τους από τον χρήστη μετά από επισκόπηση τους (review system), την δυνατότητα μετατροπής αρχείων από μία μορφή σε άλλη (π.χ. έγγραφα τύπου word σε .pdf). Η διαλειτουργικότητα των εγγράφων με τις συνήθεις εφαρμογές τύπου Open Office πρέπει να αποτελεί κομμάτι του συστήματος διαχείρισης. Με την προμήθεια και εγκατάσταση του συστήματος διαχείρισης θα παρέχεται έγγραφη τεκμηρίωση και εγχειρίδιο χρήσης σε έντυπη ή/και ηλεκτρονική μορφή και υπηρεσίες υποστήριξης και εκπαίδευσης για προκαθορισμένο αριθμό χρηστών.
Οι προσφορές με τον σχετικό προϋπολογισμό για τις παρεχόμενες υπηρεσίες εγκατάστασης - παραμετροποίησης - εκπαίδευσης θα αποστέλλονται με e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. μέχρι την Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στη Δ/νση Πληροφορικής & Επικοινωνιών στο τηλ. 2313309168.
|